Z chęcią wyręczę Cię w zadaniach z obszaru HR i obsługi Klienta

 Jeśli wiesz, że chcesz ze swoją firmą wejść na wyższy poziom w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi i zdajesz sobie sprawę, że Twoi Klienci zasługują na więcej w zakresie procesu obsługi – doskonale trafiłeś! Człowiek w organizacji to moja pasja i chętnie pomogę Ci sprawić, aby zarówno Twoi pracownicy, jak i Klienci poczuli, jak bardzo się o nich troszczysz.
 

Chcesz zbudować efektywny i zmotywowany zespół pracowników, z którymi osiągniesz sukces w swojej branży? Marzysz o tym, aby Klient po kontakcie z Twoją firmą był usatysfakcjonowany i systematycznie do Ciebie wracał, przyciągając kolejnych Klientów? To prawdziwe wyzwania, na które czekam, bazując na moim długoletnim doświadczeniu oraz najlepszych praktykach na rynku.

Uważam, że najważniejszy w organizacji jest CZŁOWIEK. Niezależnie czy mówimy o kierunku Człowiek – pracownik czy człowiek – Klient.

Szczegółowa oferta usług:

Wsparcie w procesach HR (w tym w procesach rekrutacyjnych, onboardingu nowych pracowników, oceny kompetencji pracowników, budowania systemów motywacyjnych i ścieżek kariery, badania satysfakcji i zaangażowania pracowników).

Przygotowywanie i przeprowadzanie warsztatów z profesjonalnej obsługi Klientów z elementami Customer Care,

Opracowywanie skryptów rozmów telefonicznych.

Budowanie nowych oraz optymalizacja istniejących modeli obsługowych opartych o procedury obsługi Klienta.

Dowiedz się więcej:

Poszukaj inspiracji na blogu

Skontaktuj się ze mną​